tisdag 15 juli 2008

Vi bloggare fyller en funktion!

I förrgår gjorde jag ett blogginlägg där jag testat olika prisjämförelse-sajter. Jag påpekade en brist på en av sajterna, där man inte fick de olika förslagen i stigande prisordning.

Prisjakt hade läst min blogg, och har nu programmerat om sidan, så att man nu erbjuder denna funktion. Snabbt och bra reagerat!

Ett bra exempel på att vi bloggare fyller en kvalitativ funktion, eller hur?

Du som bloggare kan utgå från att en hel del av de företag du skriver om, bedriver omvärldsbevakning och prenumererar på vissa sökord.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra! Alltid kul när man lyckas påverka!

/Olof

. sa...

Tack för kommentar Olof. Jag har dessutom varit in och kollat på deras sajt. Det funkar.

Gunnar

Anonym sa...

Snacka om snabba puckar, kul när man kan påverka!

Anonym sa...

Det är alltid roligt när inlägg ger respons från andra bloggar eller företag. Detta beror ofta på en välskriven blogg ;) Fortsätt så!

. sa...

Tack Chrille och Erik för värmande kommentarer!

Gunnar